NOVÝ KOMUNIKAČNÝ KANÁL V RAIFFEISENBANK

Komunikačné riešenia
Finančníctvo a poisťovníctvo
Opakovane ocenená banka roka Raiffeisenbank stále skvalitňuje svoje produkty a služby. Preto vo svojom kontaktnom centre spustila nami nasadený Live Chat, ktorý nahradí väčšinu emailovej komunikácie. Operátor vybavuje požiadavky klientov v reálnom čase a zároveň dokáže bezpečne zdieľať obsah na svojej obrazovke.
Pripadová štúdia bola publikovaná 06.04.2021

Požiadavky

  • Nový komunikačný kanál chatu z webu a mobilných aplikácií pri dodržaní prísnych bankových bezpečnostných štandardov.
  • Schopnosť poskytovať pomoc klientom kedykoľvek to potrebujú.
  • Integrácia do požadovaných systémov.

Riešenie

  • Live Chat Unblu je teraz k dispozícii zákazníkom na webových stránkach, rovnako ako v mobilných bankových aplikáciách Raiffeisenbank.
  • Súčasťou riešenia Live Chat Unblu je nielen chat, ale aj collaborative browsing – bezpečné zdieľanie obsahu medzi klientom a operátorom v reálnom čase.

Výsledky a prínosy

Zabezpečuje komplexný pohľad na prichádzajúce požiadavky klientov.

Rýchle poskytnutie rady v okamihu, keď zákazníci potrebujú pomoc.

Nahrádza väčšinu komunikácie prostredníctvom e-mailu.

Nový komunikačný kanál preferovaný klientami.