Doprajte spotrebiteľom prvotriednu zákaznícku skúsenosť a služby
Obchod a služby prešli v ostatnej dekáde väčšími zmenami ako v celom predošlom storočí. Zákazníci sú v digitálnej dobe mimoriadne nároční a zároveň prelietaví. Moderní retailoví hráči vynikajú flexibilitou, dokážu poskytnúť výnimočnú zákaznícku skúsenosť naprieč všetkými obchodnými kanálmi a budovať lojalitu klientov.
Zlepšite zákaznícku skúsenosť
Infraštruktúra pre digitálnu éru
Znížte náklady
Budúcnosť retailu?
Personalizovaná, digitalizovaná a automatizovaná! Prečítajte si, ako sa NAY vydal na cestu digitálnej transformácie veľkého tradičného maloobchodného reťazca.
Zamestnajte aj vy softvérového robota
Zamýšľali ste sa niekedy nad tým, ako zefektívniť administratívne procesy či znížiť chybovosť? Odpoveďou je softvérový robot. Viac o tom, čo všetko dokáže a ako prispieva k spokojnosti zamestnancov v spoločnosti Nay, si prečítajte v našej prípadovej štúdii.
AKO VYUŽÍVAŤ POTENCIÁL WIFI NAPLNO?
V našom projekte pre sieť drogérií Rossmann sa dozviete, ako aj vy môžete naplno využiť potenciál wifi pre zlepšenie svojich služieb či lepšie oslovenie svojich zákazníkov. O tom, ako sme na všetkých 136 predajniach nainštalovali novú modernú Wi-Fi sieť v extrémne krátkom čase si môžete prečítať v našej prípadovej štúdii.
DIGITALIZUJTE SVOJ OBCHOD A SLUŽBY
V oblasti obchodu a služieb môžete získať zlepšením zákazníckej skúsenosti. Benefitujte z automatizovanej komunikácie či podpory digitálnych kanálov v dátových centrách. Analyzujte zákaznícke správanie a využite lokalizačné služby či zákaznícku wi-fi.