Požiadavky klienta
-
modernizovať zastaraný intranet tak, aby bol prehľadnejší a aby naň mohli oprávnení pracovníci publikovať informácie bez asistencie IT oddelenia
-
sprehľadniť a zefektívniť riadenie dokumentácie
-
zlepšiť manažment porád, aby sa dali ľahko dohľadať nielen základné informácie o porade, ale sledovať aj plnenie úloh a projektov, ktoré z nich pre jednotlivých pracovníkov či tímy vyplynuli
-
vytvoriť efektívny nástroj na podporu internej komunikácie v spoločnosti tak, aby bolo možné budovať fi remnú kultúru a zdieľať navzájom informácie zo života spoločností MEDIREX GROUP
Naše riešenie
- vytvorenie portálu postaveného na platforme Microsoft SharePoint, ktorá podporuje podnikovú komunikáciu, spoluprácu a zdieľanie dokumentov
- využitie vstavaných možností SharePointu
- vývoj špeciálnych nástrojov a prispôsobenie systému tak, aby vyhovoval špecifickým požiadavkám zákazníka
Výsledok
Živý, neustále aktualizovaný portál s najnovšími firemnými správami, kalendárom podujatí aj monitoringom médií
Sprehľadnenie dokumentácie – vždy je jasné, či je dokument platný, kto ho kedy upravoval, kto schválil, prípadne ako vyzerali predošlé verzie
Efektívnejšie a adresné (pre jednotlivé divízie či oddelenia) zverejňovanie obsahu
Systém pre elektronický kolobeh a schvaľovanie faktúr
Možnosť vyhľadávať informácie aj ľudí, napríklad podľa mena a priezviska, emailovej adresy či čísla klapky
Efektívny systém reportingu s dosahom na nižšie úrovne riadenia
Zlepšenie plánovania porád a vytvorenie nástroja, ktorý dáva manažérom prehľad o tom, kto na čom pracuje a kedy je plánovaný termín dokončenia úlohy, či projektu
Preukázali sme, že vieme naplno využiť nielen vstavané možnosti SharePointu, ale aj prispôsobiť a doladiť systém tak, aby vyhovoval špecifickým požiadavkám zákazníka.