Keď počujete či vidíte postupnosť čísiel 4, 3, 2, 1, asi vám v prvom rade napadne, že ide o odpočítavanie. Avšak nášmu L-jednotkárovi je hneď jasné, že ide o priority úloh, ktoré musí v pracovný deň vyriešiť. Keďže náš tím sa neustále rozrastá a chalani zo „Supportu“ k sebe hľadajú „vymakaných“ kolegov, rozhodli sme sa novým nádejným soitroňákom priblížiť pozíciu nášho L-jednotkára.
Hneď na začiatok sme sa opýtali našich zdieľných kolegov, Adama (Windows Administrator) a Igora (Voice Administrator), ako začína ich bežný pracovný deň. S úsmevom uviedli, že rannou prioritou číslo 1 je nezaspať. Po úspešnom naštartovaní a presunutí sa do práce náš typický Soitron L-jednotkár (L ako level) nepoľavuje v prioritách a navštívi spoločné priestory kuchynky, kde si pripraví dobrú kávu a na terase hodí „small talk“ s kolegami či našimi najvyššími :-). Pred tým, ako začne ranná porada, je dobre prejsť si menu okolitých reštaurácii, lebo veď už Maslow hovoril, že prioritou 1 sú biologické a fyzické potreby, tak prečo mu protirečiť.
Po všetkých týchto úkonoch začína ranná porada, ktorú by chalani označili číslom 4, ale ich šéf je zarytý tradicionalista a trvá na priorite 1. Práve ráno sa rozdeľujú „tickety“ (rozumej úlohy) a označia sa podľa priorít. Pracovný deň tak môže začať.
Chalani pri každodennej práci využívajú svoje znalosti zo školy a predovšetkým školení, ktoré im Soitron ako zamestnávateľ poskytuje. Obaja sa zhodnú na tom, že „technologický background“ je vždy výhodou a človek sa veľa učí za pochodu a počúvaním starších kolegov. V tíme sú však aj takí, ktorí úspešne absolvovali náš IT camp, kde sa naučili potrebné IT základy.
Tickety prichádzajú počas dňa nielen zo Slovenska, ale aj okolitých krajín, takže minimálne angličtinu človek využíva dennodenne. Je jasné, že každý užívateľ považuje svoj problém za najdôležitejší, nuž tu sa nášmu L-jednotkárovi určite zíde trošku asertivity a schopnosti dobre si rozdeliť svoj pracovný čas.
Ak by ste si mysleli, že L-jednotkár si v práci obuje svoje papučky a od počítača sa už ani nepohne, veľmi by ste sa mýlili. Naši chalani po zapracovaní absolvujú aj výjazdy do terénu, teda za zákazníkom. Majú tak možnosť vyskúšať si komunikáciu s klientom a zároveň ich pracovné dni nie sú jednotvárne, čo veľmi oceňujú. Každý deň je iný, pretože vždy prichádzajú nové požiadavky a človek sa tak neustále učí.
Keby si svojho nového kolegu vyberali naši chalani, bol by to určite SUPERMAN, ktorý by všetky tickety vyriešil za nich a oni by si mohli viac čítať rôzne e-booky zo svojho odvetvia, debatovať na terase a riešiť len čerešničky na torte. Našťastie Supermanov vyberá naše HR oddelenie a to hľadá budúcich kolegov z mäsa a kostí podľa iných kritérií. Takže ak máš za sebou strednú alebo vysokú školu s technickým zameraním, prehľad o Windowse, Unixe alebo nebodaj Networku, svoju budúcnosť vidíš v IT, nebojíš sa komunikácie s ľuďmi a hľadáš dobrý štart pre svoju kariéru, skús to u nás. Ako hovorí naša recruiterka Monika, „radi posúvame našich ľudí ďalej.“ A na marketingu a HR obzvlášť obľubujeme L-jednotkárov, ktorí našim ticketom prideľujú prioritu 1, namiesto 4 :-).
Keď sme sa chalanov spýtali prečo práve L-1 v Soitrone, mali v tom úplne jasno.
Pretože Soitron nie je korporácia, napriek tomu, že má na Slovensku už viac ako 400 zamestnancov. Pretože Soitron investuje do svojich špecialistov prostredníctvom rôznych školení. Pretože sú s kolegami na rovnakej vlnovej dĺžke a pretože je tu možnosť rásť či špecializovať sa vo svojej oblasti.
Ak vás oslovila niektorá z nižšie uvedených pozícii, pošlite nám svoj životopis. Tešíme sa na VÁS!
We are in the process of finalizing. If you want to be redirected to our old version of web site, please click here.