CUSTOMER EXPERIENCE ROZHODUJE
Omnichannel
CRM
Analytika
AI
Workforce
Zameriava sa na plánovanie zmien, integráciu s e-learning nástrojom alebo prehľad vyhodnocovania práce operátorov.
CPaaS
Hlavným prínosom je jednotné prepojenie medzi biznis aplikáciami a klientmi (zákazníkmi). Klienti môžu využiť digitálne kanály podľa vlastných preferencií (SMS, RCS, WhatsApp, web atď.). Integrácia biznis aplikácií a systémov je rýchlejšia a efektívnejšia.
zákaznícka skúsenosť
Prečo by sme sa mali zaoberať zvýšením zákazníckej skúsenosti? Je to jednoduché. Pozitívna skúsenosť vedie k opakovanému nákupu. Naproti tomu pri negatívnej skúsenosti je ochotný zákazník okamžite zmeniť značku, aj keď ju dovtedy uprednostňoval. Preto by sa firmy mali snažiť vyjsť v ústrety zákazníkom a komunikovať s nimi cez tie komunikačné kanály, ktoré zákazník uprednostňuje. Vhodné je aj nasadenie umelej inteligencie, ale tu pozor, aby bola nasadená tam, kde je to vhodné. Pokiaľ zákazník nedostane požadovanú informáciu od AI, tak by mala byť nasadená okamžite efektívna komunikácia s back officom – teda živým operátorom.