Digitalizácia finančných služieb v ESSOXe pomocou virtuálnej asistentky Emma

Digitalizácia finančných služieb v ESSOXe pomocou virtuálnej asistentky Emma

Emma je skvelým príkladom toho, ako môže digitalizácia finančných služieb pomôcť v rozvoji zodpovedného úverovania aj zlepšovania klientskeho servisu. Je ďalším spôsobom, ako ústretovo upozorniť klienta na nevykonanú platbu a pomôcť mu tak zamedziť vzniku problémov spojených s omeškaním. 

Jana Hanušová ESSOX, Generálna riaditeľka 

Východisková situácia

Spoločnosť ESSOX chcela navrhnúť a implementovať voicebota – virtuálnu asistentku Emmu tak, aby bola natívnou súčasťou kontaktného centra. Bola nasadená pomocou pokročilej umelej inteligencie v súlade so stratégiou rozvoja digitalizácie finančných služieb. Emma má viesť prirodzený hlasový dialóg s klientmi a byť užitočná pomoc pre operátorov kontaktného centra, ktorí by sa mohli venovať zložitejším požiadavkám klientov.

Priebeh projektu

Nasadenie voicebota do kontaktného centra malo za výsledok zvýšenie spokojnosti klientov vďaka včasnému upozorneniu na omeškanie platby. Virtuálna asistentka Emma vyrieši korektne viac ako 95 % hovorov – miera vybavenia požiadaviek je obdobná ako v prípade operátorov.

Zvýšenie spokojnosti operátorov je vďaka odľahčeniu od opakujúcich sa úkonov a možnosti zamerania na riešenie zložitejších prípadov. Emma už pri nasadení prvého use case – Soft Collections – spracovala rovnaké množstvo hovorov ako 3 operátori (spracuje viac ako 6-tisíc hovorov mesačne).

Výsledky a prínosy

zvýšenie spokojnosti klientov

Emma spracuje viac ako 6-tisíc hovorov mesačne

Emma vyrieši korektne viac ako 95 % hovorov

operátori sa môžu zamerať na riešenie zložitejších prípadov

Profil zákazníka

Spoločnosť ESSOX s.r.o. vznikla v roku 1993 ako poskytovateľ spotrebiteľského financovania a lízingu. V roku 2003 sa spoločnosť stala súčasťou finančnej skupiny Komerční banky a Société Générale. Dnes spoločnosť patrí medzi najvýznamnejších poskytovateľov nebankových finančných služieb a vo svojom portfóliu má produkty aj z oblasti značkového financovania automobilov.

Použité technológie

  • Voicebot Soitron BOT s pokročilým NLP (Natural Language Processing)
  • STT (Speech to Text, technológia pre konverziu reči do textovej formy) od spoločnosti Phonexia
  • TTS (Text to Speech, konverzia textu do formy prirodzeného hlasu) od spoločnosti Phonexia/Acapela

CloudPay vo Veľkej Británii spolupracuje na vývoji aplikácií s naším tímom v Poľsku

CloudPay vo Veľkej Británii spolupracuje na vývoji aplikácií s naším tímom v Poľsku

Hľadali sme IT partnera, ktorý pôsobí v podobnom časovom pásme ako my, má podobnú kultúru a nie je príliš geograficky vzdialený. Spoločnosť Soitron splnila naše požiadavky aj čo sa týka tímu so sídlom v Poľsku. Soitron nám poskytol dedikovanú službu resourcingu, vďaka čomu ich IT špecialisti mohli začať čím skôr pracovať na projekte. Postupom času ako náš profesionálny vzťah rástol, sme začali využívať odbornú pomoc IT expertov aj na koordináciu rôznych tímov v oblastiach technického manažmentu a konzultácií. 

Nick Webb, Chief Marketing Officer 

VÝCHODISKOVÁ SITUÁCIA

CloudPay má vo svojom portfóliu niekoľko finančných produktov, ktoré chcú zlepšovať, pričom sa zároveň zameriavajú aj na výskum a vývoj nových aplikácií. Keďže ich požiadavky bolo potrebné vyriešiť veľmi rýchlo, CloudPay hľadal partnera, ktorý by im mohol v krátkom čase poskytnúť vysoko kvalitných IT odborníkov. CloudPay nás kontaktoval v čase, keď chceli zvýšiť svoje interné kapacity, aby uspokojili rastúci dopyt po nových funkcionalitách zo strany zákazníkov. Zároveň chceli zlepšiť spracovanie kľúčových dát. Úlohou IT špecialistov bolo vyvíjať a testovať aplikácie tvorené na mieru. Tím sa rýchlo prispôsobil technickému prostrediu CloudPay.

PRIEBEH PROJEKTU

Projekt bol zameraný na poskytovanie komplexných konzultačných služieb v oblasti softvéru s cieľom revolúcie technologického prístupu pre kľúčový zákaznícky produkt – platformu IO. Projekt zahŕňal strategickú prestavbu, prechod na modernejší programovací rámec pomocou JavaScriptu. Kľúčovým aspektom projektu bola identifikácia a vyriešenie existujúcich nefunkčností či programovacích chýb.

Kľúčové výstupy tohto projektu zahŕňali:

Technologická stratégia a implementácia: Stanovenie novej technologickej stratégie na uľahčenie uvedenia inovatívnej platformy IO na trh.

Prechod programovacieho jazyka: Prechod programovacieho jazyka na JavaScript, ktorý sa zladil s novšími štandardmi a zlepšil výkon a škálovateľnosť produktu.

Zabezpečenie kvality a testovanie: Implementácia dôsledného procesu zabezpečenia kvality, využívajúceho sofistikované testovacie nástroje ako Selenium a Cucumber. Tým sa zabezpečilo, že softvér splnil vysoké štandardy kvality bez kritických chýb a nedostatkov.

Uvedenie na trh: Úspešné zvládnutie komplexnosti vývoja softvéru, čo predstavovalo významný míľnik v životnom cykle projektu.

Náš tím zohral v tomto procese kľúčovú úlohu a pozostával približne zo 17 IT odborníkov – Account Delivery manažér, SCRUM Master, Front End a Back-End developeri, DevOps, tím zabezpečenia kvality či testeri, ktorých viedol Software Development Lead.

Okrem primárnych cieľov bola poskytnutá kritická podpora DevOps pre oddelenie výskumu a vývoja. Táto podpora zohrala dôležitú úlohu pri preklenutí priepasti medzi rýchlym vývojom softvéru a prevádzkovou stabilitou.

Integráciou postupov DevOps tím zaistil, že inovácie boli dokončené rýchlo a spoľahlivo v súlade s obchodnými cieľmi. Tím zabezpečenia kvality zároveň významne prispel automatizáciou testovacích skriptov, zefektívnením procesu testovania a zvýšením celkovej efektívnosti vývojového cyklu.

VÝSLEDKY A PRÍNOSY

rýchlejšie zavedenie nových alebo vylepšených funkcií

prístup k vysoko kvalitným, nákladovo efektívnym zdrojom zo vzdialenej lokality

tím sa rýchlo prispôsobil technickému prostrediu CloudPay

tím vyriešil efektívne akékoľvek nepredvídateľné situácie

PROFIL ZÁKAZNÍKA

CloudPay má za cieľ modernizovať platobné skúsenosti a premeniť platby na obchodnú výhodu. Ich integrované portfólio riešení pre mzdy, platby a platby na požiadanie je dodávané prostredníctvom cloudovej platformy, ktorú možno nasadiť kdekoľvek na svete. Zjednotením funkcií mzdovej agendy, financií a postupov, ktoré sa používajú na riadenie ľudských zdrojov či využívaním najnovších technológií transformujú platobné procesy tak, aby boli rýchle a flexibilné.

POUŽITÉ TECHNOLÓGIE

Programovacie jazyky: Java, JavaScript a Kotlin
Softvér na automatické testovanie aplikácií: Selenium
Softvérový nástroj na vývoj softvéru: Cucumber

Videobankár v banke Creditas

Videobankár v banke Creditas

Zákazníci sú čoraz náročnejší a očakávajú zážitky, ktoré sú jednoduché a napriek moderným technológiám majú čisto ľudský rozmer. Služba Videobankár prináša Banke CREDITAS príležitosť, ako vytvoriť bohatšie interakcie so zákazníkmi a priblížiť sa im tak. S technológiami pre videokonferencie sa stretol každý. Ale v profesionálnom prostredí nejde len o to preniesť zvuk a obraz. Ide o veľmi vysokú garanciu zážitku a bezpečnosť.
Pripadová štúdia bola publikovaná 15.12.2021

Videobankár pre lepšiu interakciu

Požiadavky

  • Priblížiť sa zákazníkovi a sprostredkovať mu novú zákaznícku skúsenosť cez videohovory, aby sa mohol na diaľku spojiť s bankovým špecialistom.
  • Nájsť vhodné reprezentatívne a bezpečné zariadenie.

Řiešenie

  • Vybavenie 42 pobočiek profesionálnou videokonferenčnou technikou Cisco DX 80, ktorá umožní bezpečný a kvalitný prenos obrazu a zvuku, čím dokonale nasimuluje osobné stretnutie.

Výsledok a prínosy

Skvalitnenie interakcie so zákazníkmi a Video prenosy v HD kvalite.

Efektívna komunikácia medzi vedením a pobočkami, medzi pobočkami samotnými.

Vytváranie nových obchodných príležitostí.

Možnosť zdieľania prezentácií, náhľadu zmlúv, dokumentov.

Live Chat Unblu v Raiffeisenbank

NOVÝ KOMUNIKAČNÝ KANÁL V RAIFFEISENBANK

Opakovane ocenená banka roka Raiffeisenbank stále skvalitňuje svoje produkty a služby. Preto vo svojom kontaktnom centre spustila nami nasadený Live Chat, ktorý nahradí väčšinu emailovej komunikácie. Operátor vybavuje požiadavky klientov v reálnom čase a zároveň dokáže bezpečne zdieľať obsah na svojej obrazovke.
Pripadová štúdia bola publikovaná 06.04.2021

Požiadavky

  • Nový komunikačný kanál chatu z webu a mobilných aplikácií pri dodržaní prísnych bankových bezpečnostných štandardov.
  • Schopnosť poskytovať pomoc klientom kedykoľvek to potrebujú.
  • Integrácia do požadovaných systémov.

Riešenie

  • Live Chat Unblu je teraz k dispozícii zákazníkom na webových stránkach, rovnako ako v mobilných bankových aplikáciách Raiffeisenbank.
  • Súčasťou riešenia Live Chat Unblu je nielen chat, ale aj collaborative browsing – bezpečné zdieľanie obsahu medzi klientom a operátorom v reálnom čase.

Výsledky a prínosy

Zabezpečuje komplexný pohľad na prichádzajúce požiadavky klientov.

Rýchle poskytnutie rady v okamihu, keď zákazníci potrebujú pomoc.

Nahrádza väčšinu komunikácie prostredníctvom e-mailu.

Nový komunikačný kanál preferovaný klientami.

VÚB banka zvýšila bezpečnosť dát zavedením riadeného prístupu do siete

VÚB BANKA ZVÝŠILA BEZPEČNOSŤ DÁT ZAVEDENÍM RIADENÉHO PRÍSTUPU DO SIETE

VÚB banka už dlhšiu dobu považuje za jednu z kľúčových priorít riešenie otázky bezpečnosti, a práve toto jej úsilie vyústilo do realizácie sady bezpečnostných opatrení. Z tohto dôvodu banka už dávnejšie zaviedla systém pre riadený prístup do svojho sieťového prostredia pre externých dodávateľov cez virtuálnu privátnu sieť (VPN). Spoločnosť Soitron, ktorá je tradičným dodávateľom sieťových technológií banky, patriacej do skupiny Intesa Sanpaolo, v druhej fáze riešila aj zavedenie riadeného prístupu cez bezdrôtovú sieť. V treťom kroku pristúpila k modernizácii riadeného prístupu do siete banky pre káblový prístup v budove.
Pripadová štúdia bola publikovaná 25.02.2019

Požiadavky

  • Zabezpečenie riadených prístupov počítačov a IP zariadení cez kábel v priestoroch banky.
  • Zvýšenie bezpečnosti siete, a tým aj dát a systémov banky.

Použité technológie

  • Platforma Cisco ISE (Identity Services Engine)
  • Autentifikačné servery Cisco
  • Protokol IEEE 802.1X pre zabezpečenie prístupu do počítačovej siete
  • Cisco Catalyst prepínače
  • Kontrolérom riadená Cisco Wireless LAN

Výsledky

Kontrolovaný prístup do bankovej siete - prehľad kto sa kedy a cez aké zariadenie pripája do siete cez káblové pripojenie v budove banky.

Možnosť nastavenia rôznych úrovní prístupov do siete podľa typu užívateľov (hostia, manažment, technické oddelenie, ostatní zamestnanci).

Union poisťovňa si vybrala optimálny databázový systém

UNION POISŤOVŇA SI VYBRALA OPTIMÁLNY DATABÁZOVÝ SYSTÉM

Databázy zďaleka nepatria vo svete IT k najdynamickejším produktovým kategóriám. Je preto celkom bežné, že firmy používajú na uskladnenie dát rovnaký databázový systém niekoľko rokov. Preto sa vedenie Union poisťovne rozhodlo, v rámci technologického lifecycle manažmentu, analyzovať a vyhodnotiť perspektívu aktuálneho databázového systému a zvážiť jeho výmenu za modernejšie riešenie.
Pripadová štúdia bola publikovaná 18.01.2019

požiadavky

  • Strategické posúdenie perspektívy aktuálne používanej databázovej platformy v horizonte nasledujúcich 5-7 rokov.
  • Zvážiť perspektívy developerského nástroja používaného pre softvérový vývoj v prostredí databázového systému.
  • Vytvoriť podklad pre strategické rozhodnutie manažmentu o budúcnosti používania databázovej platformy a softvérového developerského nástroja.

Riešenie

  • Získanie kľúčových informácií od zástupcov dodávateľa.
  • Získanie informácií od dodávateľov konkurenčných produktov.
  • Komplexná analýza zistených skutočností.
  • Vyhodnotenie situácie v požadovaných oblastiach.
  • Odhad vývoja a dopadov na poisťovňu.

výsledky a prínosy

Dôkladná analýza dostupných zdrojov o aktuálnej situácii s odhadom budúceho vývoja a vyhodnotením relevantnosti zdroja.

Zobrazenie miery rizika a dopadu pre analyzované oblasti.

Vytvorený podklad pre strategické rozhodnutie manažmentu v otázke zachovania aktuálneho databázového riešenia vs. prechodu na systém konkurencie.

BCR zvýšila úroveň bezpečnosti implementovaním riešenia FireEye

BCR ZVÝŠILA ÚROVEŇ BEZPEČNOSTI IMPLEMENTOVANÍM RIEŠENIA FIREEYE

BCR (člen skupiny Erste Group) je najdôležitejšou finančnou skupinou v Rumunsku. Poskytuje univerzálne bankové operácie (v oblasti maloobchodu, korporátneho a investičného bankovníctva, treasury a na kapitálových trhoch) ako aj špecializované bankové služby súkromným spoločnostiam. V dobe, kedy rapídne rastie diverzita a počet bezpečnostných útokov orientovaných na finančné inštitúcie, sa BCR rozhodla implementovať riešenie FireEye a zvýšiť tak ochranu svojich klientov – skoršou detekciou a rýchlejším blokovaním útokov.
Pripadová štúdia bola publikovaná 28.03.2016

Požiadavky klienta

  • Implementovať doplnkové riešenie pre už používané aplikácie a systémy, ktoré bude schopné zabezpečiť včasnú ochranu namierenú proti pokročilým kybernetickým hrozbám.

Naše riešenie

  • Implementovanie bezpečnostného riešenia FireEye Network Security
  • Zabezpečenie rýchlej detekcie a rozpoznania kybernetických útokov, ktoré využívajú tzn. “0-day” typy bezpečnostných dier
  • Včasná detekcia hrozieb pokročilého malvéru
  • Zavedenie riešenia, ktoré využíva bežné bezpečnostné nástroje chrániace databázy podpisov

Výsledok

BCR podstatne zvýšila rýchlosť detekcie a reakčnej doby pri odhaľovaní a odstraňovaní bezpečnostných incidentov

CHRISTIAN GOICEANU

Executive Manager of Security Management and Business Continuity, Romanian Commercial Bank

Využívaním riešenia FireEye Network Security sme schopní minimalizovať potenciálne dôsledky bezpečnostných incidentov. Úspešné vyriešenie akejkoľvek hrozby znamená v prvom rade eliminovanie jej negatívnych vplyvov a následne vyriešenie problému. Preto je jedným z kľúčových prvkov práve reakčná doba – nemôžeme si dovoliť brať na seba riziko neskorej detekcie problému.

Tatra banka má v kontaktom centre v každej časti dňa optimálny počet agentov

TATRA BANKA MÁ V KONTAKTOM CENTRE V KAŽDEJ ČASTI DŇA OPTIMÁLNY POČET AGENTOV.

Komplikované plánovanie pracovných zmien, ťažkosti so zabezpečením dostatočného počtu ľudí pre každú časť dňa, či garancia dlhodobej kvality kontaktného centra Tatra banky DIALOG Live. To všetko boli problémy, ktoré vyriešila Soitron implementácia softvérového systému Verint® Workforce Management™ od Verint Systems v Tatra banke.
Pripadová štúdia bola publikovaná 23.02.2015

Požiadavky klienta

  • Automatizovať a zjednodušiť plánovanie pracovných zmien agentov kontaktného centra DIALOG Live
  • Zabezpečiť pre kontaktné centrum optimálne ľudské zdroje pre každú časť dňa a tým zlepšiť celkovú efektivitu nákladov
  • Zabezpečiť dlhodobú kvalitu zákazníckych služieb poskytovaných cez kontaktné centrum

Naše riešenie

  • Nasadenie softvérového systému Verint® Workforce Management™ od Verint Systems, ktorý je partnerom spoločnosti Soitron
  • Prepojenie so systémom kontaktného centra, odkiaľ softvér získava podrobné údaje o telefonátoch, emailoch a chatoch
  • Niekoľkomesačné nastavovanie, testovanie a dolaďovanie technických a funkčných nastavení podľa špecifických požiadaviek Tatra banky

Výsledok

Presnejšie rozloženie pracovných zmien agentov tak, aby bol v kontaktnom centre v každej chvíli optimálny počet pracovníkov.

Skrátenie doby, ktorú manažéri trávia plánovaním pracovných zmien a ich úpravy podľa potrieb skutočnej prevádzky.

Efektívne zabezpečenie dostupnosti a kvality služieb poskytovaných kontaktným centrom.

Presnejšie rozloženie fondu pracovného času agentov v jednotlivých mesiacoch.

ĽUBOŠ KOVÁČ

Riaditeľ kontaktného centra DIALOG Live (*projekt bol realizovaný v roku 2014)

Záleží nám na tom, aby sme boli pre našich súčasných aj potenciálnych klientov vždy dostupní a aby sme im mohli poskytnúť kvalitnú službu či produkt, o ktorý majú záujem.

Slovenská sporiteľňa: Klienti nás zastihnú vo dne aj v noci

SLOVENSKÁ SPORITEĽŇA: KLIENTI NÁS ZASTIHNÚ VO DNE AJ V NOCI.

Slovenská sporiteľňa, najväčšia univerzálna komerčná banka na Slovensku, venuje veľkú pozornosť vývoju nových produktov a služieb. Za kľúčový považuje tiež rozvoj komunikácie klientov s bankou prostredníctvom moderných komunikačných kanálov. Cieľom je vystupovať na slovenskom trhu nielen ako spoľahlivá a inovatívna banka, ale aj ako spoločnosť, ktorá rozumie potrebám moderných ľudí. V komunikácií s klientmi je kľúčové kontaktné centrum Slovenskej sporiteľne – Sporotel. Práve v tomto centre sa rozhodla banka implementovať nové, moderné komunikačné kanály a ako partnera pre splnenie tohto cieľa si vybrala práve náš tím.
Pripadová štúdia bola publikovaná 26.02.2014

Požiadavky klienta

  • Implementovať moderné komunikačné kanály, ktoré šetria klientom čas aj financie, sú rovnako dostupné pre každého s prístupom na internet, bez ohľadu na to, kde sa nachádza.
  • Sprístupniť komunikačné kanály, ktoré vyhovejú aj náročným, dynamickým mladým ľuďom: chat a webové aplikácie.
  • Zabezpečiť komunikačné kanály tak, aby spĺňali najprísnejšie bezpečnostné štandardy

Naše riešenie

  • Soitron spolupracuje už dlhodobo  so Slovenskou sporiteľňou, aj na základe tejto spolupráce náš tím navrhol tri nové komunikačné kanály vyhovujúce zadaným požiadavkám – SporoCHAT, SporoCALL a Skype.
  • Nové komunikačné kanály Sporotelu sú nadstavbou zákazníckeho centra a poskytujú rovnaké služby vrátane bankových operácií ako pri volaní z telefónnej siete.

Výsledok

Klienti Slovenskej sporiteľne si môžu vybrať, ako budú so svojou bankou prostredníctvom internetu komunikovať. Môžu si vybrať medzi agentom Sporotelu, volaním z webovej stránky (SporoCALL), volaním z aplikácie Skype, alebo písanou komunikáciou prostredníctvom chatovacieho“ okienka (SporoCHATU).

Vďaka tomu, že Slovenská sporiteľňa neustále zlepšuje služby a inovuje komunikáciu s klientmi, získala v súťaži „Hermes komunikátor roka 2013“ ocenenie verejnosti za najlepšie komunikujúcu inštitúciu v kategórii - Bankovníctvo.

GABRIEL SEPEŠI

Riaditeľ Sporotelu, Slovenská Sporiteľňa (*projekt bol realizovaný v roku 2013)

SporoCALL je zabezpečený a dáta zadané cez webovú stránku sú šifrované. Vďaka tomu je aj cez tento kanál možné poskytnúť zákazníkovi rovnaké služby, vrátane bankových operácií, ako pri volaní z telefónnej siete. Za takýto telefonát sa neplatí. Tak je možné jednoducho a bezpečne manažovať operácie na svojom účte napríklad aj zo zahraničia.

Implementácia hlasovej biometrie v Tatra banke

IMPLEMENTÁCIA HLASOVEJ BIOMETRIE V TATRA BANKE

Tatra banka sa na Slovenskom trhu dlhodobo profiluje ako najiniciatívnejšia banka. V roku 2012 napríklad ako prvá v Európskej únii „priniesla“ platobnú kartu do mobilov. Hlasová biometria, ktorá umožňuje overovať totožnosť volajúcich do kontaktného centra na základe jeho hlasu, zapadala výborne do jej profilu. Niečo podobné totiž nemala na prelome rokov 2012 a 2013 žiadna iná banka na Slovensku, v strednej ani východnej Európe.
Pripadová štúdia bola publikovaná 14.11.2013

Požiadavky klienta

  • Vytvoriť systém, ktorý zabezpečí, aby overenie prebiehalo prirodzene v rámci bežného rozhovoru s operátorom.
  • Overovanie zabezpečiť tak, aby bolo dostatočne rýchle a minimálne také bezpečné, ako je overovanie pomocou systému Karta a cítačkaTB

Naše riešenie

  • Biometrická technológia FreeSpeech od spoločnosti Nuance
  • Rozsiahle testovanie a ladenie systému tak, aby overovanie prebiehalo dostatočne rýchlo a zároveň, aby nedošlo k neautorizovanému prístupu do systému, ani k odmietnutiu legitímnych pokusov o prihlásenie.
  • Integrácia s inými bankovými systémami a vytvorenie intuitívneho používatelského rozhrania pre agentov kontaktného centra DIALOG Live (realizované v spolupráci so spolocnostou 2Ring pri využití riešenia 2Ring AGENT DESKTOP)

Výsledok

Tatra banka ako prvá banka na slovenskom trhu a zároveň aj v celej strednej a východnej Európe priniesla klientom možnosť komfortnej autentifikácie pomocou hlasovej biometrie

Klienti Tatra banky majú v súčasnosti na autentifikáciu pri volaní do kontaktného centra DIALOG Live viacero alternatív, nielen systém Karta a čítačkaTB.

Overovanie hlasom je pre klientov atraktívna služba – po dvoch rokoch od spustenia služby, evidovalo kontaktné centrum DIALOG Live viac ako 250 tisíc hlasových vzoriek

Skrátila sa priemerná dĺžka hovorov a zvýšila sa efektívnosť kontaktného centra, ktoré bude môcť venovať viac času predajným aktivitám

LUBOŠ KOVÁČ

Riaditeľ kontaktného centra DIALOG Live v Tatra banke (*projekt bol realizovaný v roku 2013)

Priemerný čas identifikácie klienta cez Kartu a čítačkuTB je 1 minúta 21 sekúnd, cez hlasovú biometriu 27 sekúnd, čiže cez hlasovú biometriu ušetríme len pri identifikácii klienta 66% času.

Nové technológie zvýšili predaj Slovenskej sporiteľne

NOVÉ TECHNOLÓGIE ZVÝŠILI PREDAJ SLOVENSKEJ SPORITEĽNE

Základ technologickej platformy Sporotelu (kontaktného centra Slovenskej sporiteľne) tvoria produkty Avaya Interaction Center určené pre veľké kontaktné centrá. V roku 2010 už nebolo možné ďalej spĺňať očakávania modernej banky na zlepšovanie služieb a neustále sa zvyšujúce nároky na bezpečnosť s verziou Avaya Interaction Center 7.0, ktorú Sporotel používal. Prechod na nové riešenie sa stal nevyhnutnosťou.
Pripadová štúdia bola publikovaná 23.04.2012

Požiadavky klienta

  • Jednoduchšia správa reportovania hlasového aj emailového komunikačného kanálu
  • Zvýšenie spoľahlivosti a dostupnosti riešenia

Naše riešenie

  • Avaya Proactive Contact
  • Výmena IBM Websphere za Apache Tomcat
  • Nové verzie komponentov Avaya Interaction Center (AIC) a Avaya Operational Analyst (OA)

Výsledok

Spoľahlivejšie fungovanie aplikovaných technológií, jednoduchšia správa, vyššia miera zabezpečenia a nové možnosti zdokonaľovania služieb pre klientov

Inteligentný systém iniciovania, riadenia a vyhodnocovania odchádzajúcich hovorov

GABRIEL SEPEŠI

Vedúci kontaktného centra Sporotel Slovenskej sporiteľne (*projekt bol realizovaný v roku 2012)

S Avaya Proactive Contact získal Sporotel nástroj na efektívne, proaktívne oslovovanie klientov s ponukou nových produktov a služieb aj na zisťovanie ich názorov prostredníctvom marketingových prieskumov.

Implementácia multimediálneho kontaktného centra pre ZUNO bank

IMPLEMENTÁCIA MULTIMEDIÁLNEHO KONTAKTNÉHO CENTRA PRE ZUNO BANK

Projekt kontaktného centra pre ZUNO bank zahŕňal nasadenie technológií Cisco Unified Contact Center Enterprise, Cisco Web Interaction Manager a 2Ring AGENT DESKTOP. Priebeh realizácie, ako aj spokojnosť klienta s konečným výsledkom, si môžete pozrieť v nasledujúcom videu.
Pripadová štúdia bola publikovaná 30.03.2012

Prípadová štúdia

Kontaktujte nás