Predošlý stav
-
Licencovaný HP SIM monitoring nástroj
-
Limitované možnosti ohľadom hardvérových dodávateľov
-
Náročné prispôsobenie riešenia
-
Lokálny IT tím dedikovaný na riešenie problémov adhoc
- Systém bez ITSM procesov
- Nedostupnosť služieb Service Desku
Súčasný stav
- Moderná monitoringová služba, ktorá dokáže pružne reagovať na neustále zmeny v IT infraštruktúre
-
Zautomatizovanie jednotlivých úkonov bez potreby ľudskej interakcie
- Eliminácia výpadkov hardvéru, ktoré by znamenali ohrozenie výroby
- Zvýšenie stability IT infraštruktúry
- Automatické priradenie vzniknutého incidentu správnemu tímu, ktorý zabezpečí jeho spracovanie a riešenie
Riešenie
Štandardizované riešenie prispôsobené potrebám zákazníka.
Predefinovanie parametrov v zmluvnej SLA.
Prenesenie kompetencií na dodávateľa služby.
Využitie certifikovaných pracovníkov na strane dodávateľa služby.
Vďaka monitoringovému riešeniu je možné vytvoriť ucelený obraz o fungovaní internej podnikovej infraštruktúry, o efektivite vynaloženého úsilia a o vyťaženosti jednotlivých komponentov. Výrazným benefitom je aj úspora finančných prostriedkov.