Požiadavky
- Nový komunikačný kanál chatu z webu a mobilných aplikácií pri dodržaní prísnych bankových bezpečnostných štandardov.
- Schopnosť poskytovať pomoc klientom kedykoľvek to potrebujú.
- Integrácia do požadovaných systémov.
Riešenie
- Live Chat Unblu je teraz k dispozícii zákazníkom na webových stránkach, rovnako ako v mobilných bankových aplikáciách Raiffeisenbank.
- Súčasťou riešenia Live Chat Unblu je nielen chat, ale aj collaborative browsing – bezpečné zdieľanie obsahu medzi klientom a operátorom v reálnom čase.
Výsledky a prínosy
Zabezpečuje komplexný pohľad na prichádzajúce požiadavky klientov.
Rýchle poskytnutie rady v okamihu, keď zákazníci potrebujú pomoc.
Nahrádza väčšinu komunikácie prostredníctvom e-mailu.
Nový komunikačný kanál preferovaný klientami.