požiadavky
- Nasadiť v spoločnosti riešenie Safetica DLP na prevenciu úniku dát (DLP = Data Loss Prevention).
- Zabezpečiť súlad vnútrofiremných procesov a technológií s požiadavkami novej legislatívy (GDPR a zákona o kybernetickej bezpečnosti).
- Využiť príležitosť a aktualizovať existujúce postupy pri narábaní s citlivými údajmi tak, aby boli v súlade nie len so zákonom, ale aj s očakávaniami vedenia spoločnosti.
Riešenie
- Zmapovanie spôsobov a foriem spracovania dát pomocou modulu Safetica Auditor – odkiaľ dáta prichádzajú, ako vznikajú, ako sa s nimi narába a kam putujú ďalej.
- Klasifikácia dát podľa obsahu, pôvodu a ďalších metadát.
- Vytvorenie pravidiel (politík) pre rôzne skupiny citlivých údajov.
- Vyškolenie IT tímu klienta.
výsledky a prínosy
Získanie prehľadu a kontroly nad dátami vo firme.
Nové analýzy a štatistiky o dátových tokoch vo firme.
Znemožnenie neoprávneného nakladania s citlivými údajmi.
Systém notifikácií, ktorý upozorňuje používateľa, aby venoval zvýšenú pozornosť dátam, s ktorými práve prichádza do kontaktu.