Požiadavky klienta
-
Zefektívniť a sprehľadniť HR aktivity a procesy
-
Zamedziť nejasnostiam, nezrovnalostiam a prestojom v HR agende
-
Eliminovať administratívnu záťaž pracovníkov z HR aj z iných oddelení
-
Umožniť vytváranie reportov a prehľadov
Naše riešenie
- Vytvorenie intranetového systému postaveného na webových formulároch, ktorý je založený na technológii SharePoint od Microsoftu
-
Prispôsobenie HR procesov a aktivít (napríklad nábor, adaptáciu nových ľudí, zmeny v zmluvách a pracovných pozíciách, odchody z firmy) tak, aby sa v kombinácií s použitou technológiou čo najviac zautomatizovali a zefektívnili
Výsledok
Vďaka automatizácii procesov sa dosiahla 20 percentná úspora pracovného času na HR oddelení.
HR oddelenie dokáže spracúvať administratívu súvisiacu s tokom ľudí bez toho, aby muselo prijať nových zamestnancov
Znížila sa chybovosť, keďže dáta už nie je potrebné manuálne prepisovať do rozličných systémov
Možnosť kedykoľvek zistiť aktuálny stav vybavovania agendy (napríklad nástup, preradenie, či odchod zamestnanca, požiadavka na zvýšenie platu a iné). Ako aj možnosť vytvárať rôzne reporty či štatistické prehľady.
Systém, ktorý sme zaviedli, nie je žiadny mohutný informačný systém, ktorý treba celé mesiace nastavovať a dolaďovať.