Požiadavky klienta
- Automatizovať a zjednodušiť plánovanie pracovných zmien agentov kontaktného centra DIALOG Live
- Zabezpečiť pre kontaktné centrum optimálne ľudské zdroje pre každú časť dňa a tým zlepšiť celkovú efektivitu nákladov
- Zabezpečiť dlhodobú kvalitu zákazníckych služieb poskytovaných cez kontaktné centrum
Naše riešenie
- Nasadenie softvérového systému Verint® Workforce Management™ od Verint Systems, ktorý je partnerom spoločnosti Soitron
- Prepojenie so systémom kontaktného centra, odkiaľ softvér získava podrobné údaje o telefonátoch, emailoch a chatoch
- Niekoľkomesačné nastavovanie, testovanie a dolaďovanie technických a funkčných nastavení podľa špecifických požiadaviek Tatra banky
Výsledok
Presnejšie rozloženie pracovných zmien agentov tak, aby bol v kontaktnom centre v každej chvíli optimálny počet pracovníkov.
Skrátenie doby, ktorú manažéri trávia plánovaním pracovných zmien a ich úpravy podľa potrieb skutočnej prevádzky.
Efektívne zabezpečenie dostupnosti a kvality služieb poskytovaných kontaktným centrom.
Presnejšie rozloženie fondu pracovného času agentov v jednotlivých mesiacoch.
Záleží nám na tom, aby sme boli pre našich súčasných aj potenciálnych klientov vždy dostupní a aby sme im mohli poskytnúť kvalitnú službu či produkt, o ktorý majú záujem.