Stav pred migráciou
-
Nákladný enterprise systém založený na licenciách per server, per aplikácia
-
Povinnosť platby za servisný kontrakt počas celého obdobia
-
Nejasný model licencovania a s tým spojené vysoké náklady
-
Poplatky za extra rozšírenia a nové moduly
- Nutnosť zamestnávať trénovaných a certifikovaných ľudí
Stav po migrácii
- Jasný systém, bez poplatkov za licencie na server, per aplikácia
- Výrazné poníženie celkových nákladov
-
OpenSource softvér
- Voľne dostupné extra rozšírenia a moduly
- Zvyšená miera flexibility, škálovatelnosti a dostupnosti
Výsledok
Prehľadný a fixný cenový model na celé dohodnuté obdobie.
Flexibilita v modifikácii riešení, bez nadväznosti na vývojový cyklus.
SLA s parametrami na mieru. Service Desk a incident manažment v rámci SLA.
Platba len za skutočne využité služby.
Vďaka novému riešeniu, ktoré bolo modifikované na základe našich požiadaviek a potrieb, sa nám podarilo znížiť operatívne náklady o 80%. Migrácia na novú infraštruktúru trvala 3 mesiace a prebehla bez problémov a akýchkoľvek výpadkov našich služieb.