CUSTOMER EXPERIENCE ROZHODUJE

Omnichannel

Prispôsobte komunikáciu individuálne potrebám zákazníkov prostredníctvom skutočného omnichannelu – môžu byť použité všetky komunikačné kanály, napr. video, sociálne siete, SMS, hlas.

CRM

V CRM máte všetky informácie na jednom mieste. Zlúčenie všetkých biznis aplikácií umožňuje kontaktnému centru riadiť kľúčové oblasti komplexne z centrálneho systému. Interakcia je vždy zaznamenaná a môže byť neskôr analyzovaná podľa potreby.

CRM

Analytika

Dokážete spracovať všetky interakcie, definovať trendy, identifikovať kľúčové témy a včas odhaliť problémy v komunikácii alebo, naopak, nové obchodné príležitosti. Analytika v reálnom čase umožní vytvoriť superagentov – agenti dostávajú počas komunikácie s vami potrebné informácie, v spojení s automatizáciou môžu byť ďalej vykonávané konkrétne úkony. Pomocou AI môžete špecifikovať požiadavku na dáta prirodzeným jazykom.

Millada

AI

AI je už neodmysliteľnou súčasťou našich životov. Vďaka nej získate výhodu 24/7, dokážete od operátorov sňať bremeno stále sa opakujúcich otázok. Spracujete jednoduché požiadavky z pohľadu klienta/ žiadateľa. Budete vedieť identifikovať požiadavku klienta a pomôžete agentovi vyhľadať odpoveď na otázku prostredníctvom AI. Budete vedieť prekladať v reálnom čase. Z pohľadu voicebota ide o definíciu požiadavky prirodzeným jazykom.

Workforce

Workforce zaisťuje zvyšovanie kvality poskytovaných služieb a customer experience. Zefektívňuje prevádzku kontaktného centra.

Zameriava sa na plánovanie zmien, integráciu s e-learning nástrojom alebo prehľad vyhodnocovania práce operátorov.

CPaaS

CPaaS je nadstavba nad omnichannelom a ponúka priamu integráciu cloudových škálovateľných komunikačných služieb v reálnom čase. Pomáha v raste podnikania.

Hlavným prínosom je jednotné prepojenie medzi biznis aplikáciami a klientmi (zákazníkmi). Klienti môžu využiť digitálne kanály podľa vlastných preferencií (SMS, RCS, WhatsApp, web atď.). Integrácia biznis aplikácií a systémov je rýchlejšia a efektívnejšia.

zákaznícka skúsenosť

Prečo by sme sa mali zaoberať zvýšením zákazníckej skúsenosti? Je to jednoduché. Pozitívna skúsenosť vedie k opakovanému nákupu. Naproti tomu pri negatívnej skúsenosti je ochotný zákazník okamžite zmeniť značku, aj keď ju dovtedy uprednostňoval. Preto by sa firmy mali snažiť vyjsť v ústrety zákazníkom a komunikovať s nimi cez tie komunikačné kanály, ktoré zákazník uprednostňuje. Vhodné je aj nasadenie umelej inteligencie, ale tu pozor, aby bola nasadená tam, kde je to vhodné. Pokiaľ zákazník nedostane požadovanú informáciu od AI, tak by mala byť nasadená okamžite efektívna komunikácia s back officom – teda živým operátorom.

Mohlo by vás zaujímať

Kontaktujte nás