23. apríla 2015 sa v Banskej Bystrici uskutočnilo ďalšie podujatie zo série Business Leaders Club, tentokrát s podtitulom „Ako byť lepší“, organizované pod záštitou magazínu FORBES. Banskobystrická klubovňa privítala podnikateľov a ľudí z biznisového sektoru, ktorí sa venovali hlavne témam regionálneho podnikania a príležitostiam, ako zlepšiť podnikateľské prostredie na strednom Slovensku. Exkluzívnym partnerom podujatia bola Slovenská sporiteľňa, spoločnosť Soitron zastávala post partnera eventu.
Celým podujatím sprevádzal účastníkom Juraj Porubský, šéfredaktor Forbes Slovensko. Ako prvým spíkrom bol marketingový riaditeľ a riaditeľ pre fúzie a akvizície Soitronu, Peter Horňák. V rámci svojho vstupu hovoril hlavne o expandovaní firiem do zahraničia, o špecifikách jednotlivých trhov ako aj o príležitostiach a úskaliach, ktoré tento krok so sebou prináša. Hlavnou myšlienkou bolo, že by sa slovenské firmy nemali báť, mali by byť sebavedomé a využiť príležitosti, ktoré ponúkajú aj zahraničné trhy. Peter hovoril aj o spôsobe fungovania v našej firme, hlavne o využívaní technológií na uľahčenie procesov, ako napríklad o video stretnutiach, ktoré sú v Soitrone doslova na dennom poriadku. V závere prvého vstupu sa diskutovalo o projekte Národnej evidencie vozidiel a inteligentných policajných autách, ktoré je v súčasnosti možné stretnúť na cestách po celom Slovensku.
Ďalšími hosťami banskobystrického Business Leaders Clubu bol bronzový olympionik, biatlonista Pavol Hurajt, ktorý sa po skončení športovej kariéry taktiež venuje podnikaniu. V rámci panelovej diskusie mali účastníci možnosť vidieť Andreja Patráša, výrobného riaditeľa Trendwood – twd., Branislava Cvika, predseda predstavenstva Banskobystrického pivovaru a Pavla Kmeťa, riaditeľa regionálneho firemného centra Slovenskej sporiteľne v Banskej Bystrici.
We are in the process of finalizing. If you want to be redirected to our old version of web site, please click here.