ZAMERIAVAME SA NA
Employee experience a technologická podpora
Prečo by sme sa mali zaoberať zvýšením zákazníckej skúsenosti? Je to jednoduché. Pozitívna skúsenosť vedie k opakovanému nákupu. Naproti tomu, pri negatívnej skúsenosti je zákazník ochotný okamžite zmeniť značku, aj keď ju dovtedy uprednostňoval. Preto by sa firmy mali snažiť vyjsť v ústrety zákazníkom a komunikovať s nimi cez tie komunikačné kanály, ktoré uprednostňujú. Pokiaľ zákazník nedostane požadovanú informáciu od AI, mala by byť okamžite nasadená efektívna komunikácia s back officom, teda so živým operátorom.
PREČO SOITRON
Systémový integrátor Záruka kontinuálneho riešenia, použitie otvorených štandardov a alternatívnych možností
Najmodernejšie digitálne technológie Neustále sledovanie technologických trendov a investície do nových schopností
Rozsiahle skúsenosti Takmer tri desaťročia skúseností s kontaktnými centrami
Podpora vášho rastu Schopnosť podporovať váš obchodný rast, požiadavky na kultúru, jazyk a dostupnosť služieb
Silné zázemie Vhodná sada technologických zručností, nástrojov, partnerstiev na zlepšenie spokojnosti s poskytnutými službami